Els últims jocs de taula als què hem jugat
Tornar al blog

Els últims jocs de taula als què hem jugat

2 de juny del 2021Admin Kleff

Com ja us vam dir fa poc, periòdicament anem afegint jocs a la nostra ludoteca. De vegades, afegir un nou títol a la nostra col·lecció pot ser una tasca difícil, per això vam fer una petita guia sobre com triar un bon joc sense morir en l'intent.

En aquesta ocasió, us mostrarem alguns jocs als què vam jugar la setmana passada a les nostres Game Night setmanals. Comencem!

Un dels grans triomfadors de la nit va ser Cash n Guns, publicat per Repos Production, que ens va demanar l'Eva expressament i l'han jugat dos grups. És un joc amb diferents fases en cadascuna de les 8 rondes, es podria resumir així: utilitzar una carta de tret (bang) o de fallida (click) secretament, apuntar a un dels jugadors (tots ho faran simultàniament augmentant la tensió), decidir si abandonar i repartir el botí. Sens dubte, és molt atractiu amb les seves pistoles de goma i és genial per trencar el gel ja que, a banda d'acceptar fins a 8 jugadors, les rondes són molt ràpides i garanteix riures tant als més jugadors com als que ho són menys.

Cash’n Guns de Repos Production

Azul, publicat per Plan B Games, també és un dels jocs que sempre funcionen bé, tant per a jugadors novells com per a més experimentats. És un joc abstracte en el qual hem d'agafar peces de mosaic per fer combinacions i puntuar al final de cadascuna de les rondes i al final de la partida. La mecànica és molt senzilla i és molt rejugable, és el típic joc que quan algú et proposa jugar-hi, no pots dir que no. A més, té una opció de joc avançada, així que els més experimentats podran provar-ho sense por de quedar-se curts. A la data de publicació d'aquest post al blog hi ha tres versions, cadascuna amb mecàniques diferents, per al nostre gust, la primera és la millor. Quina és la vostra?

Azul de Plan B Games

Un altre joc al qual també ens van demanar de jugar després de veure el post de stories va ser Incómodos Invitados, publicat per Megacorpin. Segur que molts de vosaltres heu jugat al conegut Cluedo, oi? Doncs, hi trobem l'evolució definitiva. Apte per a grups bastant grans, amb moltes escenes de crim (gairebé infinites a través de l'aplicació), diferents nivells de dificultat, un mall de cartes intel·ligent, què més es pot demanar? Us agrada els jocs de deducció? Aquest és super top!

Incómodos Invitados de Megacorpin

Si el vostre són els jocs fàcils i ràpids, tingueu en compte les recomanacions de @notgretawhodis. Aquesta última setmana ha fet honor al seu títol de Reina dels Fillers, portant Skyjo i jugant a Virus!, Toma 6, entre d'altres. Us sonen?

Notgretawhodis jugant a Skyjo

Dos jocs molt interessants són Wild Space i El Maestro, tots dos de Tranjis Games. El primer et permetrà fer combos espacials i recollir sets mentre que el segon et farà passar vergonya imitant i dibuixant (malament).

No ens oblidem de Wingspan, publicat per Maldito Games, un dels jocs que més ens agrada tant pel seu art com per les seves mecàniques de guerra. Quina importància té l'art en els jocs de taula per a vosaltres? King of Tokyo, publicat per Devir Iberia, en el qual hem de vèncer diferents monstres combinant el resultat dels daus i Sugi, publicat per Guerra de Mitos, en el qual hem de programar bé les nostres accions per arribar al primer objectiu.

Ens encanta ensenyar jocs nous com aquest Rodents de Lúdilo Juegos del qual vam fer un torneig online!

Pau ensenyant a jugar a Roedores de Lúdilo Juegos

Per últim, però no menys important, cal esmentar que ens va visitar Alberto Millán per ensenyar "VIAJE AL CENTRO DE LA TIERRA", publicat per Looping Games. En aquesta sessió, més de 20 persones van provar el joc amb l'Alberto com a mestre de cerimònies a l'estil més pur del bingo. Si encara no el coneixeu, us animem a provar aquest divertit Flip & Write, apte per a literalment qualsevol nombre de jugadors ja que admet partides d'1 (amb el seu fantàstic mode solitari) fins a 50 jugadors.

L'objectiu del joc és dibuixar una ruta des del volcà d'entrada fins al centre de la Terra i després intentar trobar la sortida per un altre volcà, amb l'ajuda de les cartes de coordenades i túnels. Compte amb les criatures! Les sensacions han estat molt bones i estem molt contents que hi hagi hagut tanta gent preguntant per provar-lo. A més, de la magnífica proposta que planteja l'autor, volem destacar l'excel·lent apartat gràfic, obra de Pedro Soto: les cartes són super maques.

Viaje al Centro de la Tierra de Looping Games (Autor: Alberto Millán)

Seguiu-nos a instagram per veure més fotos de les nostres activitats: www.instagram.com/kleff.bcn

Uneix-te a la nostra comunitat de Meetup: https://www.meetup.com/es-ES/kleff-top-events-in-bcn